Home > Γενικά > Θέσεις Συλλόγου Ερευνητών / ΕΛΕ ΕΚ “Αθηνά” για το νομοσχέδιο ΕΤΑΚ

Θέσεις Συλλόγου Ερευνητών / ΕΛΕ ΕΚ “Αθηνά” για το νομοσχέδιο ΕΤΑΚ

October 21st, 2014 Leave a comment Go to comments

Η Ερευνητική Κοινότητα έχει κατ’ επανάληψη προβάλει την ανάγκη αναβάθμισης του ρόλου της Έρευνας και Καινοτομίας ως καταλύτη για την ανάκαμψη της χώρας. Αντί για αυτό, τα τελευταία χρόνια η επένδυση στα Ερευνητικά Κέντρα (ΕΚ) της χώρας διαρκώς υποβαθμίζεται.
Θεωρούμε ότι το νομοσχέδιο για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία αποτελούσε σημαντική ευκαιρία προς αυτή την κατεύθυνση και για αυτό τον σκοπό υποστηρίξαμε ενεργά τη διαδικασία με κατάθεση συγκεκριμένων προτάσεων κατά τη διαβούλευση που ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2013.
Σήμερα, περισσότερο από 10 μήνες μετά τη λήξη της διαβούλευσης εκφράζουμε την απογοήτευσή μας καθώς το νομοσχέδιο που κατατέθηκε αποτυγχάνει να προωθήσει τα βασικά ζητήματα που τέθηκαν, ακυρώνοντας την ουσία της διαβούλευσης και περιορίζοντας ακόμη περισσότερο το ρόλο της Ερευνητικής Κοινότητας στην προώθηση της Έρευνας και Καινοτομίας. Το ΔΣ του Συλλόγου Ερευνητών / ΕΛΕ “ΕΚ” “Αθηνά” απέστειλε επιστολή προς την Κυβέρνηση, Κόμματα και Φορείς εκφράζοντας αναλυτικότερα τις θέσεις του για τα ζητήματα αυτά εν όψει της προώθησης προς ψήφιση του νομοσχεδίου ΕΤΑΚ. Δείτε την επιστολή και προηγούμενες παρεμβάσεις εδω:

20/10/2014, Αποδέκτες: Αρμόδια Υπουργεία, ΕΣΕΤ, Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων Βουλής, Επιτροπή Έρευνας Βουλής, Πρόεδροι Ερευνητικών Κέντρων, Πολιτικά Κόμματα, ΕΕΕ, Πρόεδρος και ΔΣ ΕΚ “Αθηνά”, Μέλη Συλλόγου Ερευνητών / ΕΛΕ ΕΚ “Αθηνά”, Θέμα: Θέσεις ΔΣ Συλλόγου Ερευνητών / ΕΛΕ ΕΚ “Αθηνά” για το Σχέδιο Νόμου “Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία και άλλες διατάξεις.

30/12/2013, Αποδέκτης: ΔΣ της ΕΕΕ, μέλη Συλλόγου Ερευνητών / ΕΛΕ ΕΚ “Αθηνά”, Θέμα: Διαβούλευση ΕΤΑΚ

2/8/2013, Αποδέκτης: Σώμα Ερευνητών ΕΚ “Αθηνά” και ΔΣ ΕΚ “Αθηνά”, Θέμα: Αναδιαμόρφωση του Ερευνητικού Ιστού

Categories: Γενικά Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.
You must be logged in to post a comment.